und nachhaltiger Planung Kenntnisse in CAD-Programmen, MS Office 365, MS Project Unbefristeter, zukunftssicherer Arbeitsplatz Flexible Arbeitszeitmodell Arbeitgeberfinanzierte betriebliche Krankenversicherung
Project und sicher in der Anwendung der VOB, HOAI und des Regelwerks der Technik Bereitschaft zu projektbedingten Reisen in der DACH Region, den Großteil der Arbeit können Sie aus dem Homeoffice gestalten
und einschlägige Kenntnisse hinsichtlich Project Contract Management (Engineering Contractor) und Bau- und Montage-Claim Management im internationalen Industrieanlagenbau. Sie haben Spaß an der Führung von kleineren
PlanungKenntnisse in CAD-Programmen, MS Office 365, MS Project Unbefristeter, zukunftssicherer ArbeitsplatzFlexible ArbeitszeitmodellArbeitgeberfinanzierte betriebliche KrankenversicherungBegleitende Einarbeitung
years of working experience in logistics, project management or quality managementMS-Office detailed specialist knowledgeKnowledge with ARIS would be a plusExperience in technical or organizational
Project und sicher in der Anwendung der VOB, HOAI und des Regelwerks der TechnikBereitschaft zu projektbedingten Reisen in der DACH Region, den Großteil der Arbeit können Sie aus dem Homeoffice gestalten
Kenntnisse im Bereich Projektsteuerung wäre von VorteilLeistungsbild gemäß § 9 AHOSicherer Umgang mit Office-Anwendungen und gute Kenntnisse in MS Project o. Ä.Affinität für den Bereich ControllingGute
across all industries and therefore can provide engineering specialists with exciting projects and attractive job opportunities, drawing on your personal interests and experience. As your professional
across all industries and therefore can provide engineering specialists with exciting projects and attractive job opportunities, drawing on your personal interests and experience. As your professional
Unterstützung des Projektleiters (Entscheidungsvorlagen, interne Projektorganisation, Follow up von Aktivitäten, Sonderaufgaben) Enge Zusammenarbeit mit dem Project Management Office, den weiteren
management software and computer-aided facility management (CAFM) systemsExcellent organizational and project management skillsAbility to analyze and interpret data to make informed decisionsBudgeting and
orientated, passion for developing and improving processes. Self-motivated with a hands-on approach. Attention to detail and ablity to manage multiple projects in a timely manner in addition to strong
Coordination of change development and implementation by aligning content and deployment readiness as well as communicating with project and wider stakeholders Supporting the project team and wider stakeholders
management office Lead future-oriented projects Responsible of industrialization and support to prepare the incoming A/C events to ensure a good transfer when A/C event starts Creation and maintenance neutral
who will help to build up the company in Switzerland. There is already an office in Zug, directly on the lake. In this position you will support the top management and help with many important projects
gängiger Projektmanagement-Methoden und -Tools (u.a. MS Project) Kenntnisse von agilen Vorgehensmodellen (insb. "SCRUM") Must-have: Fließende Deutschkenntnisse und gute Englischkenntnisse in Wort und Schrift
in Project management or team leading Active fluent English knowledge (both written and spoken) People management skills A Chapter Lead must be an Inspirational Leader needs people skills needs systems
project management or similar in semiconductor companies - alternatively in EMS or automotive companies with a focus on automotive electronics In-depth knowledge of at least one of the following areas
business requirements into technical design specifications Taking charge of and guiding projects from the conceptual stage to the go-live phase Orchestrating development endeavours involving both internal
organizational, administrative and personnel matters (e.g. preparation and dispatch of circulars/announcements) Ihr Profil: Extensive general office management and project management knowledge. Experience and
Siegwerk Druckfarben AG & Co. KGaA sucht in Siegburg bei Bonn eine/n Working Student (f/m/d) - Global IT Process Management & SAP Project Support (S/4HANA) (ID-Nummer: 11019613)
-Leistungsphasen Gute Kenntnisse im Umgang mit MS Office, CAD- und Projektmanagementsoftware (z.B. MS Project, Cobalt PM) Organisationsfähigkeit, Team- und Kommunikationsfähigkeit Ihr Ansprechpartner: Sergey
Catia V5 + Pack MS Office + Solid works 2. Experience Auto or related experience Preferred to have Product Development Experience in automobile branch Management experience Project leader experience
Anwenderkenntnisse in MS Project und Sharepoint Das klingt nach einer spannenden Aufgabe für Sie? Dann freuen wir uns auf Ihre Bewerbung! Senden Sie uns Ihre vollständigen Bewerbungsunterlagen unter Angabe
Erfahrung im Bereich Projektplanung im internationalen Anlagenbau wünschenswert Erfahrung im Umgang mit Primavera oder MS Project Sichere Deutsch- und Englischkenntnisse Weitere Sprachkenntnisse
und Serviceleistungen für Wasserkraftwerke, die Zellstoff- und Papierindustrie, die metallverarbeitende Industrie und Stahlindustrie sowie die kommunale und industrielle Fest-Flüssig-Trennung. Junior Project Manager (m
(inkl. MS Project) Erfahrungen bei der Anwendung des SAP Modul PS wünschenswert Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift Sehr gute Gesprächsführung sowie Moderations
and experience. You have to coordinate the integration related projects for the German entities including legal entity consolidations, rebranding and SAP You track progress of the different projects and
collaboration with internal and external stakeholders on a global scale Responsibility for finance related projects and acting as point of contact for the different teams across the company Several years of
collaboration with internal and external stakeholders on a global scale Responsibility for finance related projects and acting as point of contact for the different teams across the company Several years of
and experience. You have to coordinate the integration related projects for the German entities including legal entity consolidations, rebranding and SAP You track progress of the different projects and
/ Migration Experience in Management/ Project Management, IT Management, Business Applications, Operating Systems, IT and Comms H/W, Business Analysis/ Process modeling, Statistical Analysis and Reporting
principles relevant and specific to the real estate business (such as real estate construction projects) Ensure that all reporting requirements and conformity concerning IFRS16 and Financial Reporting
conducting trainings 3+ years of experience for delivery in an agile environment 2+ years of experience in project management / product management / Product Owner / Scrum Master / Agile Coach Open to new
with both architecture and operation teams enabling the on-boarding of new product/technologies to improve infrastructure supporting the global strategy •Deliver complex Infrastructure Projects
with both architecture and operation teams enabling the on-boarding of new product/technologies to improve infrastructure supporting the global strategy •Deliver complex Infrastructure Projects
, such as PRI, GRESB, TCFD, and SASB are beneficial Excellent analytical skills and the ability to interpret complex ESG data Strong project management and organizational abilities Self-motivated and
documentation required for employee hires and terminations Support in general administrative tasks Help to draft documents and declarations for employees Assist the HR department in various projects Profile
with various departments such as customer service, project management, logistics and IT. Your tasks: Active management and integration of our product range on various marketplaces such as Bol.com and
documentation required for employee hires and terminations Support in general administrative tasks Help to draft documents and declarations for employees Assist the HR department in various projects Profile
im Lean Management Kenntnisse in relevanten Gesetzen und Verordnungen, u.a. VOB, HOAI, bestenfalls auch BayVStättV Sichere praktische Anwenderkenntnisse in MS Office, MS Project, CAD und gängigen
, such as PRI, GRESB, TCFD, and SASB are beneficialExcellent analytical skills and the ability to interpret complex ESG dataStrong project management and organizational abilitiesSelf-motivated and
Lean Manager / Project Manager (m/f/d) Our offer: Attractive and fair salary conditions Extensive employee benefit programme “Orizon PlusPoints” Training measures suiting your tasks and activities
Sie Denken unternehmerisch und besitzen die Fähigkeit zu führen und motivieren Wünschenswerte Softwarekenntnisse: MS-Project, Grundkenntnisse AutoCAD, Ausschreibungssoftware (iTwo), MS-Office Attraktives
Sie Denken unternehmerisch und besitzen die Fähigkeit zu führen und motivieren Wünschenswerte Softwarekenntnisse: MS-Project, Grundkenntnisse AutoCAD, Ausschreibungssoftware (iTwo), MS-Office Attraktives
Aufstellen und Überwachen des Terminplanes mittels MS-Project Prüfung von Aufmaßen und Rechnungen Dokumentationen zum Baugeschehen Einsatzgebiet innerhalb der Bundesrepublik Deutschland Abgeschlossenes Studium
-Visio und MS Project Eine unbefristete Festanstellung in einem dynamischen Team mit abwechslungsreichen und anspruchsvollen Aufgaben Eine attraktive und leistungsgerechte Vergütung Großes Potenzial
qualitätsspezifischen Normen und Anforderungen Erfahrung in Projektarbeit und -management sowie SPC-Kenntnisse Fließende Englischkenntnisse in Wort und Schrift Sicherer Umgang mit Software wie SAP, MS Office, MS Project
im Bereich Elektrotechnik/MSR/Gebäudeautomation Gute Kenntnisse in MS Office und MS Project sind von Vorteil 30 erholsame Urlaubstage Unbefristete Anstellung bei einem führenden Bauherrenvertreter
Project Management roles, mainly executing chemical plant construction projects. In addition to that, you have also gained experience in project controls. You convince with your excellent intercultural